Thursday, June 10, 2010

setiap yang hidup pasti akan pergi jua..


subhanallah...walhamdulillah..walailahaillah...allahuakbar..


ya allah,,,

sesungguhnya engkaulah tuhan yang maha berkuasa..

engkaulah yang menentukan segala-galanya...

saya betul2 x sangka semalam merupakan hari teakhir untuk saya melihat arwah cikgu masniza..

saya betul2 terkejut mendengar berite cikgu meninggal dunia dalam pukul 3 lebih tadi..

ape yang membuat saya terkilan,,saya x sempat meminta maaf dari cikgu,,x sempat berterime kasih pada cikgu,x sempat cakap yang saya sayang pada cikgu,x sempat minta cikgu halalkan semua ilmu yang cikgu berikan kepada saya...

ya allah...

ampunkanlah segala dosa cikgu,lindungilah dia ya allah,tempatkanlah cikgu dikalangan orang2 yang beriman...

perkenankanlah doa hambamu ini ya allah...:'(

al-fatihah......

No comments:

Post a Comment