Thursday, December 30, 2010

duit oh duit oii DUIT...

(teringin nak duit ni bnyak2..)

ni lah duit yang kiter dpt hr rabu tuu..rase cm nak frame cm Mr crab jek..heeee

sesuai sangat la dengan tajuk kat atas tu..duit.....
itu eje lah dalam otak saya ni...
cerita pulak pasal duit mesti ade yang tertanye-tanye
..
contohnye...
Q: laku tak kuih aishah tu
Q: emm..bp duit die dapat??(nmpak sikit jek kat atas tu..)
Q: bape bijik singget??dua singget ke cm mail dlm citer upin ipin???ummm
Q: ape die nak buat lepas ni??

ni mungkin soalan bagi orang yang bace kan...(kalau ade lah kan..hehe)
so...this is the answer...

A: laku lah jugak...bole tahan...bg percubaan pertama..
A: ala...dapat la 10 ingget..(berharge taw...)
A: tak la cm citer katun tu...4 bijik singget..berbaloi....
A: drpd resond famili n kawan-kawan...saye nak cube buat roti lah pulak...

haaa...ni lah jwpnnye..
emmm..now my target is roti n still cup cake...
teringin nak jadi usahawan berjaya...tapi bole ker???ummmmmmmm....
tak pe2...cube je dulu..sambil2 tunggu keputusan ni..dpt la duit poket sikit...
kalau kptsn cemerlang smbg la belajar dlm bidang pilihan saya iaitu medik..
kalau keputusan tak melayakkan saya ke bidang medik..saya akan cube bidang lain spt membuat kek/roti n bukak kilang roti/kek....mungkin...(doakan saya taw..hehe)

oho..ni nak citer pulak pasal saya n my bestiee keluar berjalan2 di jusco skudai......
penatt....heeee..tapi best..berikut merupakan kwn2 saye yang kuar hari tu...
first of all....


ni arif hafizuddin...
ni budak yang selalu cover macho tapi agak baik jugak...hehe
tengkiuu 4 the coklat..hehe
kfc ko aku amik rm 0.05 taw..x de duit kecik la..
bile nak bg aku pizza ar??haha

tak reti lah nak citer pnjg pasal die...
ok secondly...

haa..ni pulak ahmad syahmi..
merangkap driver berjaya kiteorg..kalo naik kete die...mesti ade ayat..ko ad 300??haha
die ni cool lah jugak..thanks anta aku balik..
sory terhempas kuat pulak pintu tu..hehe:D
hohohohoh:D

ok..thirdly...
beso pulak gmbo die ni..haha
ni pulak nur suhada...
orangnye baik n rajin keje taw..
tanpe die..x keluar la saye..hehe
tengkiu sebab ajak..hee:D


lastly....
hoho.. gmbo die pon besoo..
die ni fatin haziqah...
baik orangnye...x penah kuar tegk wyg kalo x de die...sunyi gitu..hee
thanks temankan jalan2....
kiteorg kongsi zinger baru taw...jgn jeles..haha:P

haa..ni lah kengkwan yang pegi hr tuu...
atau semalam..hehe...
kawan-kawan yang lain sibuk bekerja n hal masing2...
oh..telupe..kiteorg naik avancil....apetu??
hehe..ader la...mne bole bgtaw..avancil 2 ayat untuk geng wonderpets yang baru..hee
mls nak citer aktiviti kiteorg tapi hr mmg best...tunggu sweater cun..i will buy u..haha
gmbo2 dak lelaki kecik2 je sbb saye ni pempuan mestila jge pndgan..(sbnrnye mls nak betulkan..hehe...

ni aktiviti saya hr rabu yang lalu..wuhh..penatt....tapi ttp best..
tapi mlm tu kene mrh dgn akk n abg..x nak la citer sbb ape..
tapi diorg mmg cmtu..marah2 kejap je..nnti baiklah tu..that's why i love them....
they always supporting me but sometimes/always arguing..hehe...:D
but we are still a happy family..hohoho...
:D




No comments:

Post a Comment