Sunday, December 26, 2010

kuih oh kuih...


huh...tadi saya call amira..ajak dier g reunion..tapi die x komfem sebab dah mule keje..
alaaaaa.....nak g ngan sape ni...... :(
tapi tak kesa sngat la...tetibe jek terpikir...
((mira dah dapat keje,m da keje,susu da keje,fifi part time..yang lain-lain pon same...aku macam mane pulak???))
waduh2...risau...nnti dieorg dapat bnyak duit...
dengan secara tiba2..semangat untuk bekerja datang,,tapi..................................
rumah jauh,,x de transport lah pulak.....
macam mane ni????!!!!!!!!!

ting!!!!!!!!!!!
bunyi idea datang(hoho,,x de la bunyik..)
haaa....wat kuih la..jual kat kedai2..atau publish kat blog ker??tapi...cmne nak mule??
ahhh....x kesa la....
then,,bermula lah sesi membuat kek/muffin...
saya pon cube lah buat...emmm...sedap lah kott..kottt....
tapi memang lah sedap..kottt...(sebab sendiri yang rase..)...
kebetulan semalam birthday sepupu saye..nurhafizah baharuddin..
saya pon tulis lah kat atas muffin tu...selamat ari jadi..(x penuh sebab x cukup muffin..hehe)
n hantar kat umah die tadi...suke die..saya pon suke lah jugak...
hohoho..bangge u,,i dapat wt kuih yang kembg n cute..(pada pndgn sendiri lah kan..heee)
well...ni lah gmbo muffin i yang cute n kembg tu...:)

tengah dalam proses mengembang...

ni pulak da lepas di tulis...panas taw strawberry tuhhh..haha:P

haaa...comel takk...hok2..bangge taw dpt tulis..
(walaupon ade sedikit kecacatan)..huhu:D

overall...i am proud of my muffin..
mybe it's not perfect enough..but..it's ok..i love it...
p/s...
kalau ade cadangan atau resepi kek yang best,,bgtaw lah ekk...jgn lupe tingglkan komen..
satu lagi,,,kongsi lah care nak jual kek...x kesa la,,tepi jln ke,internet ke,,ape ke...
just let me know ok...
....oh ye...ayat rojak sikit la...kejap saye kejap aku...huhu..
maklumla..da lame x blaja bm..
cikgu azizah n semua cikgu bm..maafkan saye..hehe:D

















No comments:

Post a Comment