Sunday, July 10, 2011

HaPpY tImE kOt.:)

tiada duka yang abadi di dunia..
yup i believe it..
coz it happening to me...

:)

semalam 9/7/2011 merupakan hari sukan smksr...
saya pun saje menyibukkan diri melihat junior2 kadet pertahanan awam dan berjumpa dengan kawan2 yang pulang dari matrikulasi..

well..tipulah kalo kite tak terase bile jumpe dioerg yang dah berjaye kat sne..rase rendah diri lah yang paling menyerlah..(walaupon dah cukup rendah pun hakikatnye)...tp tetap bersyukur sebab diorg tetap mcm dlu.hehe..

bersyukur jugak sebab cikgu2 bnyak bg semangat kpd aishah binti saman yang lari dari matrik nih..hee..mals nak cerite sebabnye..tp adelah sebab yang saya sendiri tak sangka boleh terjadi...huhhhhh....

ok..cukup smpai situ....but...hati ad terguris bile seseorg panggil kite dan ingin bertanya masalah...bile dah cerite..die nmpak kwn kite yang lain sedang menangis....pstu die kate.....engkau nak jd mcm aishah jugak ke??
(ish...ingat org suke2 ke nak kuar matrik tu..orang ni teruk sangat ke die kate macam tu???)..tp aishah kate kat orang tu..ish tak baik ckp cmtu..pstu die ckp ngan org yang sdg menangis tu...aishah pun konon2 'cool' jelah..smbil gelak2...dlm hati..sngat terluka...
ibaratkan luka yang baru lepas jahit die koyakkan balik....
mcam tu la perumpamaannye.huhu :'(

pstu seorg 'angel' ajak aishah pegi tandas...diikuti dengan kwn yang td menangis dan seorg lelaki...kami berbual2 dan kembali ke tempat org yang melukakan hati tu..aishah cepat2 salam dioerg dan pergi berjumpa dengan budak2 kpa...(dlm hati nak berbual2 dengan kwn2 yang baru balik dr matrik..tp.....takpelaa...nnti ngis pulak..hee)..

bile jumpe budak2 kpa.gelagat dioerg segera mengubat luka yang dah terbukak td...
diorg gune gam yang agak berkualiti..hehe...pstu kami berbual2 n gosip2..sangat gembira..walaupun dioerg taw keputusan yang dieorg tak menang..tp diorg tak putus asa..dan terus semangat...i love them sooo much....

saya melihat dieorg dr tepi sambil menunggu keputusan..walaupun ble keputusan diumumkan diorg nmpak sedih..tp diorg ttp tabah...saya sngat bangga dengan mereka..:)

malam tu kak yan ajak pegi black canyon...
luke yang dah digam tu di stapler oleh k.yan pulak...hee..
gembira sngat...

so..memang tiada duka yang abdi..selagi kite berdoa dan yakin pd ilahi.
cewah ayat gramatis je...ni pon dah mcm karangan dah..hehe...
thanks to someone who leave a comment in chat..
"smile n the world is yours"... that's why i try to smile even in pain...
heee...:)
wink..wink..wink..
:)

No comments:

Post a Comment