Tuesday, February 8, 2011

ceciter..:D

fuhh....da lame sesangat tak update blog ni..nak kate bekerje..tak pon..mungkin sebab malas nak bukak komputer yang sangat la lambat macam si siput..
hehe.tak la..macam kekure je...tapi masih bagus lagi...
hehe
hmm...sebenarnye..banyak sesangat citer2 yang nak dikongsi dlm belog ni...tapi kite citer tentang.....

26/1/2011..
that's my birthday!!
hepi birthday to me...hehe..
normal bagi sesape yang tiba hari kelahiran mere
ka menunggu saat2 di ucapkan selamat..
tentulah saya pon begitu juga...
orang pertame yang uacapkan selmat ialah
*nur hamizah jamaluddin*!!..
time kasih bebanyak ye awokkk...
kemudian diikuti dengan.......
ermmmmm...sape ek...hee..tak rajin nak tengok sesatu...
POKOKNYA!!!....ramai sih..hehe
time kasih ye awok2...rakan2 di fb turut 'wish' taw..sukee sangat,,,
disebabkan saya menpunyai tabiat yang pelik...iaitu...segan nak tepon orang...
free call yang dihadiahkan oleh hotlink dibazirkan begitu sahaja...
ish2..rugi betulll...
pada hari tersebut jugak..saya mesti la menunggu sambutan birthday dr keluarga...
tetapi...hampa.....pada mulanya sahaje..
mak-puasa untuk saya
abah-wish sahaje..
k.yan-wish jugak
k.nana-wish..tapi lambat!!..haha
k.fara-wish n bagi coklat kinder bueno...^_^
abang-..............

semua ini berlaku sebelum pukul 7.30..
seperti hari2 biase..saya menunggu kepulangan akak
n abang..
walupon dlm hati kate..ele..dieorg x beli ape2...
tapi...tetap mengharap sesuatu jugak..
k.yan balik....k.fara balik...ummm...x de pape pon....
mm..abg balik mesti bwk ape2...
7.30-die balik...hampeh..takde pape..

saya:(jeling2 kat tangan die...)
k.yan-asan tak beli ape2 hr jadi aishah??
abang-ehh..hari jadi aishah ke???lupe lah...
saya:(nak nagis da ni...takpe..control2..)

patu abang kuar...die kate td lupe nak punch card..
walaupon keciwa..tapi..tetap mengaharap..(ish...skele betull)
kul 8 lebeh die balik....
die masok rumah..walaupon x nak tengok..takot keciwa..tapi..mate tetap jeling2 jugakk..
...........tak de ape2........(nak kuar air mate dah ni...)
pastu k.yan jerit..
wah...asan bawak ape tu??
kepale pusing 360 darjah..(haha..tipu jek..)
tengok die bawak kfc!!!wiitt...wiitt...
past die belikan kek kat starbuck..woottt..

ni la gmbo kotak dier..haha

ni pulak kek dier la..hehe

bestnye...
segale kesedihan hr tu sume ilang...suke gile2...
time kasih abang....
walaupon tak ingat..tapi tetap belikan bile da taw...
hoho...i lap u la...
walaupon die sesuke ati jek marah2..tapi kekadang die baik jugak...
there is no word that i can say other than thank you :D

oh ye..hr tu jugaklah..sya dapat gaji jage fahri..
RM250 + RM50 (mak hutang)
= RM300...
wow...i like it..haha....
$_$..hehe

esoknye pulak...
saya cakap dengan k.yan mase die bru balik dr keje..

saya:k.yan...nak domino's pizza..
k.yan:pegi la tepon
saya:akak la...
k.yan:aku yang baya..ko la tepon..
saya:..terdiam...(sebenarnye..aku yang nak baya...tapi die nak baya..ape lagi..hehe)dlm ati lah ni...

pstu abang balik...

saya:abang...tepon domino...
abang:ko la..cakap pon susa..
saya:ala....
dah lame sikit die bukak laptpo n kiteorg order bersame2..
wott..best...
i beli yang double crust taw...sedappp..hehe:D

tak sempat nak amik gmba full..dah msok dlm perut..tapi dengan bismillah..:D

thanks k.yan n abang..
:D


No comments:

Post a Comment