Saturday, February 26, 2011

tidak aku mengerti..

tidak saya fahami ape sebenarnya yang diri ini mahukan....
kadang kala...rasa macam nak menangis,marah,ketawa dan sebagainya...
mungkin hanya hasutan syaitan untuk menyesatkan dan menambah dosa kiter...
huh...ataupun disebabkan saya terlalu sensitif..
yaa....memang tak dinafikan...saya memang seorang sensitif...kalau dah lame tak jumpe kengkawan..mesti rasa disisihkan..padahal takde paebende pon sebenarnya,,ngade2 je kan....
huh..memang menjengkelkan...

saya ingin memahami diri ini agar dapat memperbaiki kesilapan diri...
memang tak dinafikan...
kadang2 apa yang kita ingin sampaikan selalu disalah tafsirkan...
dan kemudian..wujudlah salah faham dan pergaduhan...
hesh...memang bukan mudah untuk hidup kat dunia ini..
lebih2 lagi bila kite jauh dari Allah kan....
bila kite dah dekat dengan yang maha esa,,pasti semuanya akan berjalan lancar kan..
tapi bukan mudah kerana sudah pasti akan ada syaitan yang bakal menghalang...
tapi sepatutnya..saya tak patut putus asa dan terus berusaha....

tabahkan diri yup..:)

tetibe je teringat lagu ni...
hayatilah...



No comments:

Post a Comment