Tuesday, March 1, 2011

SAMAN!!!

bukan resit semakan semalam..hee

saman di atas tidak merujuk kepada ayah saya..
tetapi.....
saman yang dikenakan atas kesalahan trafik yang dilakukan oleh pemandu jalan raya...
mmg tak ku sangka...saya boleh terlibat.....
macamane boleh terlibat???awok kene saman ka??
ohoho..tidak...saya hanya membantu orang sahaje..
lepas puas menikmati domino's yang dibelanje oleh akk n abg...
saya n abah pon pergi ke balai polis trafik kat skudai..
sampai2..woooo...ramainye....
abah pergi buat semakan n saya beratur panjang...
mmg sangat panjang lahhhhh....tak taw bp orang ade kat situ...
tak kisah sangat pon beratur lame2 kat situ..tapi saya menjadi sangat bingit apabila dihimpit oleh orang gemok tu...
tak baikkan panggil die gemok..tapi memang geram coz die selit masok je...dah la tempat tu sempit..
bole pulak die selit2...orang sebelah lelaki,belakang lelaki,kiri kete,kanan lelaki,yang gemok tu pon lelaki...
wooohhh..bingit la gua....cm nak marah je gemok tu main selit2...
tapi sabo2...

tepat kul 11.45...
pakcik polis kate...kaunter suda ditutup..n saya masih di dalam barisan yang panjang..
woooo......yeaahhh....hahahaha...
itulah antara perkataan pakcik2 yang same2 beratur dengan saya...
siap tepok tangan lagi tu..
(menunjukkan rasa keciwa tak dpt diskaun..)
sangat kelakar + meriah....
sngat comel pakcik2 disana..sbar beratur..(kecuali gemokk tu..)

dah settle denga pengumuman....
ape lagi tunggu???sume pulang ke umah sambil ketawe..
hahaha..
memang pengalaman baru...
penat.....
so..moral of the story:

jangan lah tangguh2 saman ye..nnti kene beratur panjang pulokk..haha:D

No comments:

Post a Comment