Monday, March 7, 2011

khas 4 cik lili kiter..


ehem2..malu lah nak mule...tapi..
segala,gala,galanye bermule semasa i tengah cari citer 'merlin' sebab malam tdi lupe nak tengok..(tertido sudaa..haha)
da alang2 tu..tergerak pula nak bukak fb..soooooo....bukak punye bukak terlihat i ditag oleh cik lili.
a.k.a cik nurasyikin kiter..

sebagai kawan/sahabat/teman/friend/bestfriend/girlfriend....
i ingin lah menjawab kesemuaaaaaa persoalan yang dikemukakan..heee...

jeng2...

soklan pertama...
Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu.

ehem2..name saya 'AISHAH BINTI SAMAN BIN AHMAD BIN KENANGA BIN MANRAJI'
kiut tak name tu??hehe
itulah name yang diberikan oleh nenek saya..:)

soklan kedua....
Kamu suka warna pink tak?

i sukee warne tu..tapi pink tak terlalu cair..
nak taw sebab ape??
nnti i teringat kat seekor binatang yang berwarna begitu jugaa..
bintang ape??
awokk pikir lah sendiri yekk.haha

by the way..enset i wane pink taw..(sesaje nak publisiti)hoho..

oke..seterusnye..

soklan ketiga....
Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni, apa kamu nak cakap dengan dia?

ohh..kalo jumpe budak ni...well...i akan cakap...

wow..lme tak jumpe la babe..hadiah gua mane??haha
pstu..i nak cakap,,beb..gua takot la nak amik lesen...gua br lepas ujian komputer...
cmne ar beb ko leh dpt lesen...
haaa...

amacam??ganas takk??well...i memanag ganazzz..
tak gitu??haha
tapi kan...i memang rindu ar beb nak kacau ko..hehe:D

ok..next please...

soklan keempat..
Siapa paling comel? Maher Zain atau kamu?

ahahaaaa..kalau si pengetag ni mengenali i..pasti die taw jwpn i...
well..mesti la i kate maher zain kiutt and c
omelll..haha...
kalau you nak taw..i memang suke kate orang comell...

i??
i tak comel..menawan ade la kott..haha
just kidding..:)

soklan kelima...
Mana lagi sedap? Kek atau aiskrim?

you tanye i??
i mestilah pilih aiskrim..nak taw nape??
ais.. A.K.A.. 'ais' shah..haha
tak lah..i tak suke makan kek sangat..kengkadang oke kot..
tp i suke wt kek..nak beli tak?hahaha:)

soklan keenam....
Bila tarikh birthday si pemberi taggie ni? (Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)

jawapan saya kalo tak tengok fg..bulan 5 1993..
tapii..
selepas saya tengok fb...
15 november 1993..
hehe..wait..november tu bulan bp
ekk??
hehe..(jk)..hee

ok..silakan soklan yg seterusnya...

soalan ketujuh...
Ain Maisarah, siapakah dia?

emm..sape ek..
haaa...penulis novel tu kan..kan2..
hee..
i taw sebab i search kat tenet..
penah denga gak nme die..tp telupe la..
soo..i setakan gmba die ni skali ok..
ni lah dier tu..

soklan kelapan....
Ceritakan sejarah kamu membuat blog, ikutlah sampai perenggan pun.

ehemm..
i wt blog mase i form 3 lagi..
mase form 3 jugak la i blaja wt 'myspace'
sape yang ajar??
mesti la bestiee i..

die yang mule2 wt bende2 ni..and i pon ikott laaa..

soklan kesembilan..
Apabila harijadi kamu, kamu nak saya (pemberi taggie ini) beri apa pada kamu?

i tak kesah sangat laa u nak bg ape..
sebab i memang suke mintak yang memahal..
tp..
i tak kesa kalau u nak bg i gule2 seposen punn..
asalkan adiah..
i will appreciate it la..
hee..:)

soklan terakhir..(waa..akhirnya..hee)
Taggie ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ye!

haa...ni memang sje je..
ni bukan soklan tapi paksaan..haha
takla..i kidding jep..
alohh..nak suro sp ekkk..

tp..sebab u da suro..
i wat je lahh.demi u taw..haha:P

first of all..mustilah

atin
tia
ayu
nabila
sepupuku
and
alin...

maaf saya tak dapat tag sepoloh..
saya tak ramai kawan lahh..
huhu
tapi..kalo ader yang nak wtkan untok saye..silakan lah..saya sangat hargainya..
:)




No comments:

Post a Comment